Subject: Delfi päring: maksehäirete registris info säilitamine
From: Iris Kübarsepp <[email-masked]>
To: "press - AKI" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jul 2025 10:04:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Uurin, mis tingimustel ja asjaoludel võib ettevõte hoida infot maksehäire 
kohta avalikus registris?

Täpsemalt juhtumi kirjeldus:

"Probleem isiku kohta sisestatud ja 25.03.2022 lõppenud maksehäirega, mille 
sisestajaks on Swedbank AS ja mille maksimaalne summa oli 252,32 €. Tegemist 
on rohkem kui 3 aasta ja 4 kuu taguse juhtumiga, mille säilitamine kahjustab 
selgelt minu maine- ja elukvaliteeti."

Palun võimalusel kommenteerige tänase tööpäeva jooksul, milline on sellistel 
juhtudel üldine praktika.

Kõike head

Iris Kübarsepp
veebijuht (Delfi Ärileht)

Delfi  Meedia AS | Narva mnt 13, Tallinn 10151 | Mob: +3​72 56954088