Subject: Andmete avalikustamine
From: "Anu Maidla" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jul 2025 13:15:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördun teie poole järgmise küsimusega, kas asutuses loodud tunnustamise 
korraldused, mis sisaldavad inimese nime, vanust ja makstava preemia suurust 
peavad olema avalikud? Kuvatud koos failiga avalikus dokumendiregistris või 
võivad siiski olla AK märkega. Asutuses tunnustatakse töötajad juubeli (50, 
70 ja 80) puhul, õnnitletakse tänukirja ja rahalise preemiaga.

Ma mõistan, et üksnes nime olemasolu dokumendis ei ole piirangu seadmise 
põhjuseks, kuid inimesed üldjuhul ei soovi enda vanuseid avalikult 
avalikustada.

Lugupidamisega

Anu Maidla

sekretär

435 5232 │5865 2300 │ [email-masked] │  <http://www.viljandi.ut.ee/> 
www.viljandi.ut.ee

Tartu Ülikooli Viljandi kultuuriakadeemia