Subject: teabepäring
From: "Estonian Lines OY" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Jul 2025 11:44:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere,
Me oleme bussiettevõte ja teenindame rahvusvaheliselt bussivedusid üle 
Euroopa eri klientidele.
Meie palume Andmekaitse inspektsiooni seisukohta järgmises probleemis:
Nimelt meie Poola partner, kes tellib meilt reisijate vedusid, soovib meilt 
saada originaal faili väljastamist meie ettevõttest, mis käsitleb töö- ja 
puhkeaja seaduse täitmist, kusjuures mingeid rikkumisi selles vallas ei ole 
me ettevõttel tuvastatud. Probleemi suurem osa seisneb selles, et eelpool 
nimetatud originaalfail sisaldab selliseid delikaatseid isikuandmeid: 
töötajate ees- ja perekonnanimed, isikukoodid, millise sõidukiga ja 
millisesse riiki on reisinud. Osad meie ettevõtte töötajad ei ole nõus faili 
saatmisega kolmandatele osapooltele, eriti veel välisriiki.
Vedude tellija viitab faili päringul ainult, et vedude tellimuse lepingus on 
selline punkt (lepingu koostas vedude tellija).
Palume Andmekaitse inspektsiooni seisukohta ülaltoodud küsimuses.

Tänades,

Priit Kivi
juhatuse liige
Estonian Lines OÜ
tel. 5188493