Subject: Teabenõue
From: "Kai Villemson" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Jul 2025 13:54:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan seoses tööandja poolt enne töötaja tööle asumist toimuva töötaja
juhendamise/väljaõppega seotud andmete säilitamisega.

Nimelt sätestab töötervishoiu ja tööohutuse seaduse (edaspidi TTOS) § 13-3
lg 5, et tööandja registreerib juhendamise ja väljaõppe toimumise kuupäeva
ja sisu kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis.
Töötaja kinnitab juhendamist ja väljaõpet kirjalikult või kirjalikku
taasesitamist võimaldavas vormis. Samas ei too TTOS ega ka töölepingu
seadus välja, kui kaua tööandja peab töötaja juhendamise/väljaõppe
vastavaid andmeid säilitama.

Milline on Andmekaitse Inspektsiooni seisukoht siinkohal?

Lugupidamisega

Kai Villemson

Kai Villemson
vandeadvokaat | attorney-at-law

Advokaadibüroo RASK | RASK Attorneys-at-Law
(+372) 618 0820
www.rask.ee| <https://www.linkedin.com/company/rask-attorneys-at-law>
LinkedIn

Kirjas olev info on konfidentsiaalne ja mõeldud kasutamiseks üksnes
adressaadile. Kui kiri on jõudnud teieni ekslikult, siis kustutage see ja
teavitage saatjat.

This message is confidential and intended only for the addressee. If you
have received this message by mistake, inform the sender and delete the
message.