Subject: Küsimus Euroopa Liidu loodava n-ö pornopassiga / Postimees Grupp
From: "Uku Adrian Ilves" <[email-masked]>
To: "press - AKI" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 17:00:27 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pole kindel, kas pöördun õigesse kohta, kuid eks ole näha.

Olen Postimees Grupi Elu24 portaali ajakirjanik ning kirjutan seoses
uudisega, et Euroopa Liit hakkab inimestelt n-ö pornopassi nõudma.
https://majandus.postimees.ee/8259815/euroopa-liit-hakkab-inimestelt-porno
passi-noudma

Mõtlesime seda teemat ka omalt poolt kajastada ja uurida, et kuna teema
puudutab tundlike isikuandmete töötlemist, siis kas Andmekaitse
Inspektsioon oskaks selle kohta midagi kommenteerida ning mil määral olete
sellega kursis, mida võiks välja tuua? Kuidas võiks see Eesti kontekstis
andmekaitse nõuete täitmisega kokku minna? Kuidas äpp inimese andmeid
talletama hakkab ning kas Eesti seadusandluses on meie lähiriikidega
võrreldes midagi esile tuua?

Mulle sobib suhelda nii meili kui telefoni teel.

Lugupidamisega
Uku Adrian Ilves
Postimees Grupp / Elu24