Subject: PERHi andmelekke menetlus
From: "Angelina Lon" <[email-masked]>
To: "press - AKI" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 May 2025 11:45:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pealtnägija
<https://www.ohtuleht.ee/1124051/pealtnagija-niisugust-pensionipolve-ma-ei
-tahtnud-kumned-eesnaarmevahi-patsiendid-said-kiiritusravi-jarel-raskeid-t
usistusi>  avalikustas veebruaris loo sellest, kuidas Põhja-Eesti
Regionaalhaiglas tekkisid patsientidel kiiritusravist rasked tüsistused ja
mitu inimest surid. Ekspertide sõnul võis olla tegu suurima raviveaga
Eestis.

Sellega seoses mõned küsimused ka Andmekaitseinspektsioonile. Palun
vastata hiljemalt neljapäeva õhtuks.

Pealtnägija loo alusmaterjaliks oli PERHist lekkinud tabel. Meieni jõudis
info, et selle tabeli lekkimise osas alustas Andmekaitseinspektsioon
menetlust. Tahakski teada, kas see vastab tõele?

Minu teada polnud tabelis nimesid, isikuandmed olid tabelist eemaldatud.
Mille alusel menetlus alustati ja mis seisus see praegu on? Millal
menetlus alustati?

Ja mida täpsemalt uuritakse? Kas menetlus on alustatud Maigo Rieneri
suhtes või Põhja-Eesti Regionaalhaigla suhtes?

Patsientidele olid minu teada saadetud ka kirjad, et nende andmed võisid
lekkida. Mis siis edasi saab, kas nad saavad mingit kompensatsiooni?

Samas, kui nad poleks lekkinud, võib-olla inimesed ei saakski teada, et
nende tüsistused tekkisid vale kiiritusravi kasutamise pärast. Kuidas te
seda väidet kommenteerite?

Head
Angelina Lon
Õhtulehe reporter