Subject: järelepärimine
From: Üldmeil <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 6 May 2025 10:59:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun Teie abi järgmise kaasuse lahendamisel:

Kohtutäiturid saadavad oma nõuded (s.h sissetuleku (töötasu) arestimise
aktid) asutuse juhataja e-posti aadressile.

Juhataja saadab sissetuleku (töötasu) arestimise akti edasi
raamatupidamisele töötasu arestimiseks  ja sekretär-juhiabile nõude
registreerimiseks.

Kas  sarnase info võib edastada ka töötaja vahetule juhile? Või kuidas
oleks selliste juhtumite puhul korrektne käitumine?

Tänud ette vastuse eest!

lugupidamisega

Inge Tiido

SA Perekodu

sekretär-juhiabi

+372 5551 3614

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]