Subject: Teabenõue
From: "Triin Siil" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2025 16:59:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan teile Tartu Ülikooli ja Cybernetica AS-i teadmussiirde doktorandina 
seoses doktoritöö kirjutamisega teemal "Erasektori andmete taaskasutamine 
ametliku statistika eesmärgil ELis: mobiilasukohaandmete näide Eestis".

Oma 01.04.2020 kirjas nr 7-4/200501/2001784 
<https://www.oiguskantsler.ee/sites/default/files/field_document2/Asukohaandmete%20kasutamine%20riikliku%20statistika%20tegemisel.pdf> 
viitab Õiguskantsler Andmekaitse Inspektsiooni (AKI) poolt Statistikaametile 
esitatud selgitusele seoses sideandmete väljastamisega. Kahjuks vastav link 
Õiguskantsleri kirjas ei tööta ning viidatud selgitust ei õnnestunud 
võimalik leida ka AKI kodulehelt.

Kas Teil oleks võimalik edastada tutvumiseks Õiguskantsleri kirjas viidatud 
AKI selgitus Statistikaametile ja/või esitada link, mille kaudu on võimalik 
sellele juurde pääseda?

Ette tänades

Triin Siil
Nooremteadur
Infoturbeinstituut
Cybernetica AS
Mäealuse 2/1, 12618 Tallinn
GSM 5645 4694
https://cyber.ee/

HOIATUS: Käesolevas kirjas ja selle võimalikes lisades sisalduv 
informatsioon on määratud ainult kirja adressaatidele ning võib omada 
konfidentsiaalset iseloomu. Kui olete selle kirja saanud eksituse tõttu, 
siis on kogu selles sisalduva informatsiooni avaldamine täielikult või 
osaliselt, mistahes kujul või meedias, selle paljundamine, sellele viitamine 
või selle mistahes viisil kasutamine Teile rangelt keelatud. Sellisel juhul 
palume teavitada saatjat kirja saabumisest valele aadressile ning kustutada 
kohe käesolev kiri koos võimalike lisadega kõigist Teie valduses olevatest 
infosüsteemidest ja -kandjatelt.