Subject: Küsimus isikuandmete töötlemise nõusoleku ankeedi kohta
From: Pärnu Vabakool <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Mon, 21 Apr 2025 10:22:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Pärnu Vabakooli plaanitakse sel neljapäeval tulla filmima kaadreid 
poolkunstilise uurimusliku projektifilmi jaoks (filmi temaatika puudutab 
tehnoloogiaõpetust). Filmi autor on koostanud õpilaste vanemate jaoks Google 
Formsis ankeedi isikuandmete töötlemise nõusoleku andmiseks, kuid hetkel on 
ankeedis nõusoleku andmiseks vaja ainult märkida kastikesse linnuke. Kas 
sellest piisab või peaks ankeet olema ikkagi lapsevanema poolt 
(digitaalselt) allkirjastatud, et antud nõusolek oleks kehtiv?

Palume võimalusel vastata tänase/homse päeva jooksul.

Heade soovidega

Elerin Karpin

sekretär/raamatukoguhoidja

Pärnu Vabakool

Noorte väljak 2, Pärnu 80032

5699 5185

 <http://www.vabakool.ee> www.vabakool.ee