Subject: Küsimused seoses ruumide kasutamise monitoorimisega
From: "Anna Adler" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 8 Apr 2025 13:23:58 +0300

Tervist!

Soovime monitoorida igal aastal oma tööruumide kasutust. Monitooring aitab
kindlaks teha, kuidas tööruume kasutatakse, kas see vastab töötajate
vajadustele ning võtta arvesse võimalike muutusi ruumide kasutamisel.
Andmete saamiseks tuleb teha läbipääsusüsteemist isikuandmetega otsing.

Kasutame andmeid ainult ruumikasutusest ülevaate saamiseks.

Millised on õiguslikud alused, millele peame tähelepanu pöörama?

Märkasin, et Teie kodulehel on info peatselt toimuval isikuandmete
teemalisel koolitusel, mis toimub Tartus. Kas samasisuline koolitus on
plaanis ka Tallinnas?

Heade soovidega

Anna Adler
Halduspartner
Asjaajamise ja halduse tiim
Personali- ja tugiteenuste osakond
Statistikaamet
https://www.stat.ee

tel: +372 539 37828

  <https://www.stat.ee/img/ES_Signature.et.png>

 <https://www.facebook.com/Statistikaamet>
<https://www.instagram.com/eesti_statistika>
<https://www.linkedin.com/company/statistikaamet-statistics-estonia/>
<https://twitter.com/eestistatistika>
<https://www.youtube.com/user/Statistikaamet>

Tegutseme roheliselt! Ära prindi seda e-kirja, kui see vajalik pole.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.