Subject: Tarbimisandmete avalikustamine
From: "Andra Taniloo" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Wed, 2 Apr 2025 16:28:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kas võiksite anda juhiseid kuidas peaks toimetama korteriomanike
tarbimisandmetega(nt tarbitud vesi ja elekter).

Küsimus on ajendatud juhtumist, kus korteriomanik soovib KÜ juhatuselt
saada sissepääsu õigusi süsteemi, kust näeb kõigi korteriomanike
tarbimisandmeid-hetke näite ja kuu kokkuvõtet.

Kas ja kui avalikud saavad või tohivad olla korteriomanike näitude
nägemine ja kuus tarbitud elektri ja vee kogused?

Samas on selles korteriühistus igal korteriomanikul võimalus minna
kilbiruumi, kus on näha teiste elektriarvestid ja seal olevad näidud.

Igale korteriomanikule on tagatud, läbi teise süsteemi, näha enda
tarbimisandmeid. Kas korteriomaniku soov näha ka teiste näite ja koguseid
on põhjendatud?

Lugupidamisega

Andra Taniloo

Kinnisvarahaldur

BRP Haldus OÜ

(+372) 5596 9881

www.brphaldus.ee