Subject: Õiguslik alus KVS alusel - selgitustaotlus
From: "Piret Leevald" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 1 Apr 2025 17:29:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tallinna Linnavolikogu kehtestas määrusega „Korruptsioonivastase seaduse
rakendamise kord“:

TEELE  <https://teele.tallinn.ee/documents/122268/view#preview> > Dokument
> Korruptsioonivastase seaduse rakendamise kord

Palun AKI selgitust „§ 9. Ametiisiku karistatuse kontrollimine“ osas.

Kas töötaja karistusregistri kontrolli õiguslikuks aluseks on GDPRist
lähtuvalt seadus/õigusakt või õigustatud huvi?

Eelnev on oluline, teadmaks, kas tuleb lastehaiglal veel teostada
õigustatud huvi analüüs.

Lisaks, määrusi saab võtta vastu seaduse alusel. Kas viimane kehtib ka
kohaliku omavalitsuse kehtestatud määruste osas, st Tallinna linnal on
õigus võtta vastu määrusi lähtuvalt KVSist ning sel juhul ka oleks
lastehaiglal andmetöötlemiseks õiguslikuks aluseks seadus/õigusakt ja
mitte õigustatud huvi?

Ette tänades

Lugupidamisega

 <https://www.lastehaigla.ee/>

Piret Leevald
õigus- ja hankeosakonna juhataja | Õigus- ja hankeosakond
SA Tallinna Lastehaigla

[email-masked]
56624114 | 6977114

Tervise 28, 13419 Tallinn

 <https://www.lastehaigla.ee/>
<https://www.facebook.com/people/Tallinna-Lastehaigla/100069312157297/>
<https://www.instagram.com/sa_tallinna_lastehaigla/>