Subject: Ettekirjutuste avalikustamine asutuse veebilehel
From: "Kristi Matiisen" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 1 Apr 2025 10:41:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pärnu Linnavalitsusel on tekkinud küsimused, mis ulatuses tuleb linna
veebilehel AvTS § 28 lg 1 p 14 kohaselt avalikustada riikliku järelevalve
käigus tehtud ettekirjutused ja otsused.

Rääkisin sel teemal telefoni teel Elve Adamsoniga ja jäi kokkulepe, et
esitan küsimuse ka kirjalikult.

Saame aru, et linnavalitsus peab tehtud ettekirjutused veebilehel
avalikustama nende jõustumisest alates, st alates ajast, mil vaidlustamise
aeg on möödas. Juurdepääsupiiranguga ettekirjutuste puhul tuleb kinni
katta piiranguga teave ja avalikustada ettekirjutused osas, mis piiranguga
teavet ei sisalda.

Kindlasti katame füüsilistele isikutele tehtud ettekirjutustel kinni isiku
nime ja kontaktandmed. Ent palun Teie selgitust, mis ulatuses peaks või
tohiks füüsilistele isikutele näiteks ehitusjärelevalve või heakorraalase
järelevalve teostamisel tehtud ettekirjutustel kinni katta ehitise asukoha
või kinnistu andmed. Kui jätta asukoha andmed avalikuks, on see ilmselt
väga lihtsalt seostatav ettekirjutuse adressaadiga.

Olen tänulik Teie selgituste eest, et tagada õigusaktidele vastav lahendus
jõustunud ettekirjutuste veebilehel avalikustamisel.

Ette tänades

Kristi Matiisen

õigusvaldkonna juht

Pärnu Linnavalitsus

Suur-Sepa 16, 80098 Pärnu linn, Pärnu linn

508 0426 | [email-masked]