Subject: Küsimus andmete kogumise kohta
From: "Eve Atka" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Mon, 31 Mar 2025 11:28:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Minu poole pöördus valla hallatava asutuse (põhikooli) psühholoog ja küsis
järgmist: koolis soovitakse viia sisse kiusamisest teavitamise korda.
Andmeid kogutakse võimalike kiusamisjuhtumite kohta, kus kannatanu
kirjeldab lähemalt sündmust, annab teada infot kiusaja, kannatanu kohta.
Kiusamisest teavitajal on võimalik jääda anonüümseks, kuid soovi korral on
tal võimalik end ka tuvastada. Kool soovib teada, kas sellisel eesmärgil
andmete kogumine on õiguspärane?

Mõistan, et koolis turvalise keskkonna loomine on vajalik, kuid antud
juhul mis oleks see seaduslik alus sellisel viisil isikuandmete
kogumiseks, ning kas ei kvalifitseeru see ühel hetkel korrakaitseliseks
tegevuseks (võimalikud väärteod või isegi enamat).

Ette tänades,

Eve Atka

jurist

Tori Vallavalitsus

Tel. 53053506

www.torivald.ee <http://www.torivald.ee>

www.facebook.com/torivallateataja
<http://www.facebook.com/torivallateataja>