Subject: Guardarian OÜ - andmekaitse spetsialisti andmed
From: "Ilja Nikiforov" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Thu, 13 Mar 2025 16:48:11 +0200

Lugupeetud Andmekaitse Inspektsioon,

Pöördun teile olles Guardarian OÜ (14320990) volitatud esindajana (volikiri 
on lisatud manusena).

Nimelt soovib Guardarian OÜ muuta andmeaitse spetsialisti andmeid, mis on 
kantud äriregistrisse.  Hetkel kantud isiku asemel oleks tarvis kanda 
andmekaitse spetsialistina juhatuse liiget Petr Sergeev´i.

Guardarian OÜ juhatuse liikmel puudub võimalus allkirjastada dokumente 
digitaalselt ega siseneda Äriregistri portaali. Minul, kui volitatud isikul, 
puudub ligipääs andmekaitse spetsialist haldamise vajaliku lehele. Samuti 
notarid ei saa meid selles küsimuses aidata, kuna neil samuti puudub sinna 
ligipääs.

Palun andke teada, kuidas me saame muuta andmekaitse spetsialist andmed?

Tänan!

Lugupidamisega | Sincerely | С уважением,
Ilja Nikiforov

 <http://eestifirma.ee/> EESTI FIRMA OÜ
Tel: (+372) 641 77 77
Vesivärava 50, Tallinn, Estonia, 10152

Mobile phone | WhatsApp: (+372) 820 88888
Telegram: https://t.me/EF_Ilja

Follow us on social media:

LinkedIn <https://www.linkedin.com/company/eesti-firma/>  (corporate) | 
Linkedin <https://www.linkedin.com/in/ilja-nikiforov/>  (personal)

Confidentiality notice. This email and its attachments are intended solely 
for the addressee of the email. The email may contain information that is 
privileged, confidential, and / or not subject to disclosure in accordance 
with the applicable law. If you are not the addressee of this email or you 
have received the e-mail by mistake, we notify that any publication, 
copying, distribution of the information in the email is strictly prohibited 
and may be unlawful. In this case, we ask you to immediately notify the 
sender and delete this email and attachments from your system.