Subject: Laste andmete küsimine
From: "Riin Teugijas" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Mon, 10 Mar 2025 14:40:26 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kuidas tohib konkursi jaoks küsida laste (vanuses 14-17 ) andmeid - nime, 
meili ja/või telefoninumbrit.

Konkursi üks voor on selline, kus lastel on võimalik mängida mäng või täita 
viktoriin ja siis parimad pääsevad edasi järgmisesse vooru. Selleks, et 
saaksime osalejatele märku anda, kes edasi jõudsid on vaja koguda nende nime 
meili ja/või telefoninumbrit.

Kas nende andmete jaoks on vaja vanema luba ja kui siis kuidas seda luba 
peab küsima? Kas piisab, kui on täidetud kast linnukesega jah, vanem on 
andnud oma nõusoleku.

Parimat!

Riin Teugijas

 <http://www.kvark.ee/> KVARK | Projektijuht

+372 53358631

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Selle 
informatsiooni kasutamine on keelatud kõigile peale e-kirja adressaadi. 
Informatsiooni avaldamine võib olla seadusega keelatud. Kui Te saite 
käesoleva e-kirja ekslikult, võtke palun ühendust saatjaga ning kustutage 
saadud materjal jäädavalt.