Subject: RE: Võrdõigusvoliniku taotlus isikuandmete töötlemiseks teadusuuringus
From: "Kaisa Knight - VOLINIK" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 4 Mar 2025 11:24:22 +0200

Tere!

Kirjutan Teile võrdõigusvoliniku kantseleist et uurida, kas meie taotlusega 
seoses on küsimusi tekkinud, millega saaksin aidata?

Lisan ka infoks, et kuna uuring põhineb eriliiki isikuandmetel ning soolise 
võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise voliniku kantselei ei ole hõlmatud 
ühegi eetikakomiteega, siis esitasime taotluse otse Teile, 
Andmekaitseinspektsioonile.

Uuringu tulemused on plaanis esitada juuni alguses Riigikogu 
Põhiseaduskomisjonis, seetõttu olen valmis kõigile küsimustele kiiresti 
reageerima.

Lugupidamisega,

Kaisa Knight

Kaisa Knight
Nõunik

Mob: 5556 1326
[email-masked]

  _____

 <https://www.volinik.ee/> www.volinik.ee | 
<https://www.facebook.com/Vordsetevoimalustevolinik> Facebook | 
<https://www.instagram.com/vordoigusvolinik> Instagram

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te 
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata 
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun 
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide 
lisadega.

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 20, 2025 1:25 PM
To: [email-masked]
Cc: Kaisa Knight - VOLINIK <[email-masked]>; 
[email-masked]
Subject: [Webdesktop: ] Taotlus isikuandmete töötlemiseks teadusuuringus

Tere!

Esitame soolise võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise voliniku kantseleist 
taotluse isikuandmete töötlemiseks uuringus.

Kõigi küsimuste korral vastame hea meelega.

Lugupidamisega,
Kaisa Knight
Tel: 55 561 326