Subject: Re: Vastus selgitustaotlusele
From: Andres Mereäär <[email-masked]>
To: "info.aki"
Date: Wed, 26 Feb 2025 22:51:55 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist!

Tänan sisuka vastuse eest, sellest on palju abi! Kuna vastusel on märge 
"Asutusesiseseks kasutamiseks", siis küsin üle- kas võin seda jagada nii 
KrattWorks OÜ kui vajadusel ka KAPOga?

Head!
Andres Mereäär
Zenstitution OÜ
58 6655 78

On Tue, Feb 25, 2025 at 4:29 PM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > 
wrote:

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.

Pealkiri: Vastus selgitustaotlusele

Registreerimise kuupäev: 25.02.2025

Registreerimise number: 2.2-9/25/372-2

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara 
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata 
siit <https://www.aki.ee/meist/vota-uhendust/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/> 
LinkedInist või kuula 
<https://open.spotify.com/show/3zUmUfZZchralr4845AUFJ?si=a94a8df1e9264c92&nd=1&dlsi=d71b67c3014b4ca6> 
Andmehäälingust