Subject: infopäring
From: "Merle Tolk" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Wed, 26 Feb 2025 14:01:30 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Meie koolis õpetatakse kutse- ja üldhariduse õpilasi. Soovin täiendavat 
teavet isikuandmete kaitse kohta, et tagada meie koolis kehtivate 
andmekaitse põhimõtete nõuetekohane järgimine. Palume selgitusi järgmiste 
olukordade osas:

1.      Andmete edastamine teistele asutustele
Kui kooli töötajale (nt tugispetsialistile või rühmajuhendajale) helistab 
või kirjutab kohaliku omavalitsuse spetsialist, Töötukassa töötaja või mõne 
muu asutuse esindaja, kes tegeleb juhtumiga, mis on seotud meie kooli 
õpilasega, siis milliseid isikuandmeid on koolil lubatud edastada ning 
milliseid kindlasti mitte? Palume viidata vastavatele seadusesätetele ning 
vajadusel lisada ka seaduse tõlgendus.

2.      Õpilase eraelulise ja tervisega seotud info jagamine kooli siseselt
Kui õpilane on avaldanud tugispetsialistile või rühmajuhendajale eraelulist 
või tervisega seotud infot ning aineõpetajad, kes antud õpilast õpetavad, 
soovivad saada lisateavet tema toetamiseks õpikeskkonnas, siis millisel 
määral on tugispetsialistil või rühmajuhendajal õigus edastada eraelulist 
või terviseandmetega seotud teavet õpetajatele? Palume viidata vastavatele 
seadusesätetele ja vajadusel lisada ka nende tõlgendus.

3.      Õpilaste eraelulise ja terviseandmete kaitse kooli siseselt
Kui peate oluliseks viidata veel teistele seaduse paragrahvidele, mis 
käsitlevad õpilaste eraelulise ja terviseandmete kaitset koolis, siis 
tutvuksime ka nendega.

Lugupidamisega
-- 

  <https://lh4.googleusercontent.com/6JlbmnEodh6B94HpYGEPMAbVC3fL3zS5qdWa9D6OfHaQXKCkK99jt4djPNxIIXjtdPW9CH8sRIAzVtGNDe3QHkVyX0F4wsRka0oqWpIY42ID_xKQAvhc7BEhmn6DUvLWFMNUiyVmwzZzkwF_ET1G7Ns>

Merle Tolk

Võrumaa Haridus- ja Tehnoloogiakeskus

büroojuhataja

+372 7850 800

 <http://www.ewers.ee/> www.ewers.ee

*Alates 01.09.2023 kannab Võrumaa Kutsehariduskeskus nime Võrumaa Haridus- 
ja Tehnoloogiakeskus