Subject: Küsimus
From: "Kristi Otsmaa" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Thu, 9 Jan 2025 20:49:08 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palun Andmekaitseinspektsiooni seisukohta järgmisele küsimusele.

Kaitsepoitseiamet pöördus minu kui perearsti poole järelpärimisega minu 
patsiendi kohta, kus küsitakse julgeolekukontrolli läbimiseks järgmist 
informatsiooni: kas patsient on olnud minu juures ravil, kui jah, siis 
millal, millise diagnoosiga ja milliseid ravimeid on talle määratud. Kas 
patsiendi diagnoosid võivad mõjutada inimese otsusevõimet, võimet käituda 
adekvaatselt pingeolukorras, kriisisituatsioonis. Kas tema diagnoosiga 
inimene võib minetada võime tajuda adekvaatselt ümbrust, kaotada 
enesekontrolli?

Küsija kinnitab, et patsient on Kaitsepolitseile andnud riigisaladuse ja 
salastatud välisteabe seaduse paragrahv 47 lõike 6 alusel kirjaliku 
nõusoleku andmete saamiseks juriidilistelt ja füüsilistelt isikutelt.

Kas nimetatud alus on piisav, et edastada Kaitsepolitseile küsitud andmed 
minu patsiendi kohta?

lugupidamisega

Kristi Otsmaa

Sinu Arst Tervisekeskus

OÜ Kodudoktori PAK Sinu Arst

Pärnu mnt. 113, Tallinn

7151700