Subject: hävitusakti edastamine vastavalt Andmekaitse Inspektsiooni otsusele isikuandmete töötlemiseks teadusuuringus nr 2.2-1/24/29-4
From: "Grete Kaju - MKM" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Cc: "Virve Lans"
Date: Fri, 3 Jan 2025 09:32:37 +0200

Tere

Vastavalt Eesti Rakendusuuringute Keskus Centar OÜ (registrikood 11343217) 
ja Statistikaameti (registrikood 70000332) vahel 22.02.2024 sõlmitud 
konfidentsiaalsete andmete teaduslikel eesmärkidel kasutamise lepingule nr. 
1.8-3/24/023 ning Andmekaitse inspektsiooni otsusele isikuandmete 
töötlemiseks teadusuuringus nr 2.2-1/24/29-4, mille punkt 2 kohaselt on 
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium uuringu tellijana kohustatud 
esitama algandmete hävitamisakti, edastan Statistikaameti algandmete 
hävitamisakti (registreerimise numbriga 1.8-3/023) ja MTÜ Rakendusliku 
Antropoloogia Keskus kinnituskirja andmete kustutamise kohta.

Lugupidamisega

Grete Kaju
soolise võrdsuse nõunik (ESF)
Võrdsuspoliitika osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5913 6516