Subject: Patsiendi ravidokumentide edastamine
From: "Helen Toom" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 12 Nov 2024 13:49:12 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Oleme hambaravikliinik, kuidas korrektselt käituda:

1.	Patsient palub saata temale kuuluva rö-uuringu meili teel.

Kas selleks peab patsient esitama kirjaliku sooviavalduse?

Kas uuring tuleb saatmisel kindlasti krüpteerida?

Sama küsimus tekib patsiendi raviplaani edastamise osas, kas samuti enne
saatmist krüpteerida?

2.	Hambaproteese valmistavad meile hambalaborid, kellega on sõlmitud
konfidetsiaalsuslepingud.

Proteesi tellimiseks saadame laborisse pakendatud mudelid, millel on
patsiendi nimi. Labor saadab valmis töö meile samamoodi pakendatuna
tagasi.

      Töid transpordivad kullerid (loodetavasti on neil laboriga
konfidentsiaalsus leping sõlmitud, aga me ei tea)

        Kas on vajalik proteesitööde pakenditel isikuandmed asendada vaid
meile teadaolevate koodidega, et kõrvaline isik ei saaks proteesi isikuga
siduda?

3.	Patsiendid saadavad meie palvel meili teel tervisedeklaratsiooni,
kas patsiendi enda vastutusel võivad seda teha?

Lugupidamisega

Helen Toom

Dental Art OÜ