Subject: Küsimus andmekaitse osas / Eesti Pagulasabi
From: Kristin Västra <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 5 Nov 2024 13:12:36 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovime küsida veel infot seoses andmekaitse seadusega Eestis. Küsisime 
teleoperaatoritelt võimaluse osas saada infot telefoninumbrite kohta, kes 
meie annetusliinile helistavad.

Elisa ja Telia on tänaseks vastanud, et nad helistajate numbreid kahjuks 
väljastada ei tohi, sest see on seadusega paika pandud.

Ehk oskate meid nõustada selles küsimuses.

Seni oleme analüüsinud, et meie annetusliinile helistaja võtab ühendust 
Pagulasabi, mitte sideoperaatoriga, seega operaator on vahendaja rollis.

Lisaks leidsin Maksu- ja Tolliameti 2023. aasta artikli "Telefoni teel 
tehtud annetusest tuleb informeerida annetuse saanud MTÜ-d": 
https://www.emta.ee/uudised/telefoni-teel-tehtud-annetusest-tuleb-informeerida-annetuse-saanud-mtu-d

Kas Eesti seaduse kohaselt on keelatud "tehnigu tegija" andme, st telefoni 
numbri saamine?

Meie soov oleks saada võimalus annetajatele ühekordne tänusõnum saata, mis 
sisaldaks linki, läbi mille annetaja saab kampaania lõpus tulemustega kursis 
olla ning seeläbi loodetavasti ehitada tugevamaid suhteid tulevikuks.

Tervitades
Kristin Västra

 <https://www.pagulasabi.ee/en>

Kristin Västra
Private Donations Officer
Estonian Refugee Council
+372  53657162

 <https://www.pagulasabi.ee/en> www.pagulasabi.ee
 <https://www.facebook.com/pagulasabi> Facebook  | 
<https://www.instagram.com/pagulasabi/> Instagram  | 
<https://twitter.com/pagulasabi> Twitter

A refugee is an ordinary person in an extraordinary situation.
You can help us restore the ordinary in their lives. Donate 
<https://www.pagulasabi.ee/en/make-donation> here.