Subject: Dokumendi edastamine: 1.1-3/24/0455 Andmekaitse Inspektsioon/Küsimus AKI loa kohta 22.10.2024
From: <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 22 Oct 2024 10:20:32 +0300

Tere

Statistikaamet pöördub küsimusega, mis on seotud sooviga tõlgendada 
korrektselt AKI poolt väljastatavate isikuandmete töötlemise lubade ulatust. 
Tavapäraselt kirjeldatakse loa taotluses, millistele andmetele ja 
andmekogudele soovitakse ligipääsu. Arvestades, et loa alusel teostatava 
uuringuga seotud tegevused võivad kesta rohkem kui aasta, võib ilmneda, et 
soovitud andmed on kättesaadavad hoopis teisest andmekogust. Sellest 
tulenevalt on meie küsimus, kas loa puhul on primaarne lähtuda kirjeldatud 
andmetest või peab olema täpselt/lõplikult määratletud ka allikas ehk 
andmekogu, kus nimetatud andmed paiknevad, s.t kas üksnes allika muutudes on 
vajalik ka uue taotluse esitamine.

Lugupidamisega
Triinu Arak

Metoodik
Arendusosakond
Andmehõive ja töötluse arenduse valdkond
Statistikaamet
www.stat.ee <http://www.stat.ee/>

tel: +372 625 8483

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.