Subject: Töötaja kohta tagasiside andmine kolmandatale osapooltele
From: "Grethel Teejuhiks" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 1 Oct 2024 15:37:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Oman sotsiaalmeedia platvormi nimega Teejuhiks, mis on mõeldud töökultuuri 
edendamiseks ja kõikide seonduvate probleemide kajastamiseks. Nimelt on seal 
tekkinud arutelu teemal, millist infot võib töötaja kohta kõrvalistele 
isikutele jagada ja millist mitte, kui üldse.

Kas juht võib teisele juhile teisest ettevõttes oma töötajast halvasti 
rääkida?
Kas juht võib nö kehva töötaja eest teist juhti hoiatada?
Kuidas üldse tõestatakse, kas keegi on kellestki halba tagasisidet jaganud?
Kas alati peab luba küsima enne, kui kellelegi teisele oma töökaaslase konta 
infot/tagasisidet jagada?

Milliseid seadusi peaks üks HR-i inimene ja/või juht andmekaitsega 
seonduvalt üldse teadma?

Minu üllatuseks peavad mitmed inimesed sellise info jagamist elementaarseks, 
kui samal ajal ütlesid mitmed, et sellise info jagamine on täiesti 
seadusevastane ja lisaks veel ka oma loomult subjektiivne = ebapädev. Samas 
teame ju kõik, kuidas uue inimese värbamise puhul käiakse ja küsitakse 
eelnevatelt juhtidelt tagasisidet sellesama töötaja kohta.

Oleksin tänulik, kui suunaksite mind inimese juurde, kes oskaks aidata ja 
öelda, kuidas päriselt asjad on/peaksid olema. Läbi selle saame teha 
korralikku teadvustustööd (mul on 3200+ jälgijat, kes on kõik juhid, 
personalispetsilistid jne).

Ette tänades,
Grethel Vändrik