Subject: uuringu läbiviimiseks isikuandmete töötlemine
From: Võru Linnavalitsus <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Thu, 12 Sep 2024 09:12:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Asja viide: 24-1236-VLV,

Tere

Võru linn (KOV) osaleb projektis "Võru linna kogukonnakeskuse rajamine I
etapp".
Projekti eesmärgiks on teenuste kvaliteedi uuringud ja teenuste
kohandamine sihtgruppide vajadustele vastavaks.
Soovime läbi viia uuringut sihtgruppidele, milleks vajame isikute andmeid.
Linn on vastutav töötleja.
Oleme teadlikud, et isikuandmeid saab töödelda juhul, kui meil tuleb täita
meile kehtivaid juriidilisi kohustusi või on olemas vastav õigusakt. Võru
Linnavolikogu on andnud loa oma otsusega antud projektis osaleda.

Küsimused: Kas Võru Linnavolikogu määrused (Projektides osalemise kord ja
Võru linna arengukava 2017-2035, avaldatud ka Riigi Teatajas), on piisavad
õigusaktid, mis võimaldavad meil isikuandmeid projekti uuringu
läbiviimiseks töödelda?

Lugupidamisega

Sirje Peris
Võru Linnavalitsus
andmekaitse spetsialist
tel +372 526 3141
e-mail [email-masked]