Subject: Teavitus andmekaitsespetsialisti kontaktandmetest
From: "Anni Kennedy" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Cc: "Ivika Torpel" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Sep 2024 13:48:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan manuses AAS BTA Baltic Insurance Company Eesti filiaali teavituse 
andmekaitsespetsialisti kontaktandmetest.

Lugupidamisega

Anni Kennedy

Jurist

AAS „BTA Baltic Insurance Company” Eesti filiaal

mob +372 5816 8846

koduleht  <http://www.bta.ee/> www.bta.ee, klienditoe tel +372 5686 8668

  _____

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Käesolev e-kiri ning selle juurde kuuluvad manused 
sisaldavad konfidentsiaalset infot, mis on saatja ärisaladus. Juhul, kui 
olete sõnumi saanud eksituse tõttu, palun informeerige sõnumi saatjat 
koheselt, kustutage käesolev sõnum ning selle juurde kuuluvad manused. Ärge 
tehke sõnumist koopiat, levitage seda ega säilitage sõnumit ning selle 
juurde kuuluvaid manuseid.
Käesoleva sõnumi või selle osa kasutamine, sellest koopia tegemine, 
levitamine, avalikustamine või säilitamine, kui see sõnum ei ole teile 
mõeldud, on keelatud!