Subject: Nõusoleku andmine nn kontaktlehel
From: "Madis Eensoo" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Wed, 4 Sep 2024 16:37:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Uurin, kas väikeettevõtja veebilehel on järgnev lahendus piisav/korrektne.

Taustaks: lehel "Kontakt" on kontaktvorm väljadega 1) nimi, 2) e-post, 3) 
telefoninumber, 4) kirja sisu.

Kas korrektne oleks vormi lisada linnuke tekstiga "Annan nõusoleku oma 
isikuandmete kasutamiseks päringu töötlemise eesmärgil"? Või on see 
iseenesest mõistetav ja piisaks selle kirjeldamisest privaatsuspoliitika 
lehel?

Samuti: kas "andmekaitse" või "privaatsuspoliitika" leht on põhimõtteliselt 
kohustuslik igal ettevõttel? Isegi siis, kui veebileht andmeid ei kogu?

Parimat

Madis Eensoo
+372 5191 3217
www.veebidisain.com <http://www.veebidisain.com>
Rumos OÜ