Subject: Kehakaamerate kasutamine: Kiire!
From: <[email-masked]>
To: "AKI info"
Cc: "Andy Viikmaa" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jul 2024 10:35:32 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere kaunist suve andmekaitse inspektsioon!

Mõistan, et on suvi ja puhkuste aeg, aga mul on üks hästi oluline teema, mis 
vajab kiiret lahendust ja vastuseid.

Tutvusin ka "Juhend kaamerate kasutamise kohta 
<https://www.aki.ee/media/485/download> " - mõistan üleüldist olukorda, kuid 
konkreetset vastust, et kas, kuidas, millal ja kes kehakaameraid saaks oma 
tööks kasutada ei leidnud.
Nimelt 1. juulist 2024 jõustus uus turvaseadus, kus turvateenistujatel 
tekkis õigus kasutada jõudu, õigus tegutseda ka väljaspool turvaobjekti jms. 
On väga oluline, et nii tavakodanike, kui ka turvatöötajate (vms töötajate) 
elu ei oleks ohus. Kehakaamerad on ühed olulised abivahendid, mis aitavad 
intsidente vähendada või hilisemate vaidluste/tõendamiste korral. Hetkel on 
mul teada ümmarguselt, et "kehakaamerad ei ole keelatud, aga samas pole ka 
lubatud!?". Kuidas seda kõige lihtsamini mulle arusaadavaks teha ja mõista? 
Ja peamine, mis mina teha saan ja kus ma info saan, et nii era kui ka 
avaliku sektori asutustele õiget infot jagada?

Kui vaja, siis võin kirjeldada mõnda sündmust, mis ehk olukorda ilmestab ja 
aitab teemat tõstatada ja küsimustele paremini vastata.

Tervitades / Best Regards

Martin Ojase
Tel: +372 504 9898
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

TehnoTurg-T OÜ
Suur-Sõjamäe 13A, 11415 Tallinn, Estonia
 <http://www.tehnoturg.ee/> www.tehnoturg.ee

Käesolev elektronkiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset 
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles märgitud adressaa(ti)dile. 
Selle elektronkirja loata kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui te ei ole selle elektronkirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta 
saatjaga elektronposti teel ühendust ning kustutada elektronkiri ja kõik 
selle koopiad.

This e-mail message including any attachments is for the sole use of the 
intended recipient(s) and may contain confidential information. Any 
unauthorized review, use, disclosure or distribution is prohibited. If you 
are not the intended recipient, please immediately contact the sender by 
reply e-mail and delete the original message and destroy all copies thereof.