Subject: Küsimus näidisdokumendi kohta
From: Riina Jürgens <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Mon, 15 Jul 2024 12:46:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kas Teil on näidisdokumenti selle kohta, milline peab olema andmetöötleja 
poolne eelteavitus võlgnikule selle kohta, et tema võlgnevuse andmed 
avaldatakse teatud tähtaja möödumisel Maksehäireregistris?
Võimalusel palume sellise näidisdokumendi koopiat, milles olev teave vastaks 
kõigile andmekaitsenõuetele maksehäirete avaldamise osas.

-- 

Riina Jürgens
Accountant

Maksekeskus AS
Liivalaia 45 Tallinn Estonia 10145
Reg 12268475  VAT EE101536127

This email and any files transmitted with it are confidential and intended 
solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. 
Please notify the sender immediately by email if you have received this 
email by mistake and delete this email from your system.