Subject: Isikuandmete jagamine riigiasutuste vahel
From: Tõnu Laasi <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Fri, 5 Jul 2024 10:06:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist!

Pöördun Keskkonnaameti nimel. Keskkonnaameti lendorava LIFE-projekt on 
tellinud lendorava kaitse sotsiaal-majandusliku mõju uuringu, mida asub 
lepingulise partnerina teostama Maaelu Teadmuskeskus 
<https://metk.agri.ee/andmekaitsetingimused>  (METK), mis on regionaal- ja 
põllumajandusministeeriumi hallatav riigiasutus.

Uuringu käigus saadetakse küsimustik neile maaomanikele, kelle metsades on 
lendorava kaitsega seotud piirangud. Keskkonnaameti poolt teeme vastava 
andmepäringu kaitstavate alade osas ning seome maaomanike andmed 
kinnistusraamatust ning kontaktandmed rahvastikuregistrist.

Uuringu huvides sooviksime neid andmeid uuringupartneriga jagada, et nemad 
saaks küsimustikuga otse maaomanike poole pöörduda – nii vahendab küsimusi 
sõltumatu osapool.

METKil endal sellistele andmetele vaikimisi juurdepääs puudub. Küsimus on, 
kas Keskkonnaamet tohib neid andmeid METKiga jagada?

Ette tänades,

Tõnu Laasi

projektijuht

looduskaitse korraldamise osakond | Keskkonnaamet

+ 372 5818 0755

 <http://www.keskkonnaamet.ee/> www.keskkonnaamet.ee | 
<http://www.kaitsealad.ee/> www.kaitsealad.ee
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Keskkonnaamet on avaliku sektori atraktiivseim tööandja 2023

usaldusväärsus * hoolivus * koostöötahe * tulemuslikkus