Subject: Integratsiooni Sihtasutus ja AKI loa taotlemise vajadus
From: "Marianna Makarova" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Cc: "Aleksei Kester" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 May 2024 10:31:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Vestlesime täna põgusalt telefoni teel, ning leppisime kokku, et saame
vajadusel helistada täna uuesti, et rääkida pikemalt +/- 14 ajal.

Kuna õhku jäi küsimus, kas Rahvastikuregistrist 10 000 - 15 000 sihtrühma
esindaja (määratlemata kodakondsusega Eesti elanikud) kontaktandmete
(e-mail, kontakttelefon) pärimiseks peab INSA taotlema AKI luba, või
selleks puudub vajadus IKS paragrahv 6 lõike 4 ja/või 5 alusel.
Taustainfoks INSA põhikiri:
https://www.integratsioon.ee/pohikiri

Samuti tekkis lisaks küsimus, kas olukord muutub juhul, kui lisaks
kontaktandmetele sisaldab Rahvastikuregistri väljavõte järgmist
informatsiooni:

*

	Asukoht (regiooni / maakonna täpsusega)
*

	Vanus (täpse vanuse või vanuserühma täpsusega)

Suur tänu ette!

Marianna Makarova
Integratsiooni Sihtasutus
Tel +372 56569651