Subject: AKI veebilehel on vale logo, palun asendage see korrektsega
From: "Gert Uiboaed"
To: "Grete Lehemaa", "Katrin Haug"
Cc: "AKI info"
Date: Tue, 14 May 2024 12:42:40 +0300

Tere, Grete ja Katrin

Märkasin, et AKI veebilehel https://www.aki.ee/ on kasutatud kolme lõvi ja
asutuse nimetusega logo. See on väär! Eesti Vabariigi sümboli on
kehtestanud seadusega
<https://www.riigiteataja.ee/akt/112072014126?leiaKehtiv> , riigivõimu
teostaval isikul on väikese riigivapi kasutamise õigus ja ka kohustus.
Riigikantselei 10. veebruari 2014. a kirjaga
<https://dhs.riigikantselei.ee/avalikteave.nsf/documents/NT001E34DE/%24fil
e/14-00252-1.pdf> "Valitsusasutuste visuaalse identiteedi rakendamine"
(PDF) on täpsemalt sätestatud riigisümboli kasutamine valitsusasutuste
poolt, sh veebilehel.

Palun viige andmekaitse inspektsiooni veebileht kooskõlla valitsusasutuste
visuaalse identiteedi rakendamise juhisega, st vahetage aki.ee veebilehel
kolme lõviga asutuse logo riigivapiga asutuse logo vastu esimesel
võimaluse.

Küsimuste tekkimisel andke neist julgelt märku.

Lugupidamisega

Gert Uiboaed

Riigikantselei sümboolikanõunik

693 5683