Subject: Päring
From: "Kaidi Trumsi" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>, "Liina Kroonberg" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Apr 2024 10:56:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kas ja millises vormingus saame töötaja tööle võtmisel esitada küsimuse 
suuliselt või kirjalikult kehtiva kriminaalkaristuse kohta?

Kas tohime ankeeti panna küsimuse:

Kas oled olnud kriminaalselt karistatud või hetkel kriminaalkaristusega 
seotud?

Inimese vaba valik on vastata ei või jaa.

AS Saku Metall Grupi ettevõtted tegelevad metalli töötlemise ning uste 
valmistamisega. Ettevõttes on esinenud töötaja pahatahtlikkusest tulenevaid 
ulatuslikke petmisi, mille tulemusel on ka hetkel käimas kohtuvaidlus.

Kuidas saab ettevõte maandada riske ja välistada tööle võtmisel töötaja, kes 
ei pruugi sobida töötama materiaalsete väärtustega ning olla usakdusväärne?

Parimate soovidega

Kaidi Trumsi

personaliosakonna juht

AS Saku Metall

+372 529 2742

□sakumetall | Porguvalja tee 25, Harjumaa, 75301, Estonia | Tel: 650 6500 | 
<http://www.sakumetall.ee/> www.sakumetall.ee

 <https://www.youtube.com/watch?v=ztJK9tcj1XE>