Subject: Andmekaitse ja tööarvutid kodus
From: LUNATUM Kodufüsioteraapia <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Apr 2024 14:20:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Kirjutan Teile seoses järgmise küsimusega.

Oleme eraettevõte, mis tegeleb kodufüsioteraapia teenuse osutamisega. See 
tähendab, et me töötame patsiendi igapäevases keskkonnas ja seejärel teeme 
paberitööd ja dokumentatsiooni kodus arvutis. Tööks kasutame eKliiniku 
tarkvara, mis annab ligipääsu terviseportaalile, pildipangale jne. Tarkvara 
töötab nii, et sinna saab sisse logida ainult oma ID-kaardiga, mis piirab 
teiste isikute ligipääsu. Küsimus on selles, kas me võime paigaldada sellise 
tarkvara tööülesannete täitmiseks isiklikule arvutile või peame ostma 
kõigile meie töötajatele eraldi tööarvutid? Mis on Teie seisukoht?

Lugupidamisega

Ksenia Kurganov
LUNATUM Kodufüsioteraapia

 <http://www.lunatum.ee> www.lunatum.ee