Subject: Erihoolekandeteenuste Pakkujate Liit soovib nõu.
From: "Liina Lanno" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Apr 2024 14:58:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Erihoolekandeteenuste Pakkujate Liidu nimel.
Me soovime oma koosolekul kajastada isikuandmete kaitse teemat ja
sooviksime, et keegi teie asutusest tuleks meile rääkima mis on oluline
isikuandmete hoidmisel ja töötlemisel.
Mis on teie ettevõtte jaoks kõige olulisemad vaatenurgad. Me töötleme
eriliigilisi andmeid nii digitaalselt kui ka füüsiliselt. Meie kliendid on
psüühilise erivajadusega inimesed.
Kas te oskaksite minu palve suunata mõnele spetsialistile.
Meie koosolek on tulemas kahe nädala pärast 26.aprillil. Kohtumine võib
toimuda ka veebi teel.

Loodan, et mu palve oli arusaadav, aga olen valmis täpsemalt selgitama.

Tervitades

Liina Lanno

Juhatuse esimees
Erihoolekandeteenuste Pakkujate Liit