Subject: Vs: Vastus pöördumisele
From: "Lennart Kits" <[email-masked]>
To: "info.aki" <[email-masked]>, "AKI info" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Mar 2024 06:31:26 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist!

Vahepeal üle kalendrikuu möödunud ning eelnevale kirjale pole vastust
saabunud.

Kas te veel uurite seda olukorda ehk menetlusprotsess pooleli?

Küsimuste tekkimisel võtke julgelt ühendust.

Lugupidamisega
Lennart Kits

IT-juht
+372 648 5544
[email-masked]

Informaatika ja tehnoloogia õpetaja
[email-masked]

Tallinna 21. Kool
Raua 6, Tallinn
https://21k.ee

  _____

Saatja: Lennart Kits
Saadetud: neljapäev, 8. veebruar 2024 18:39
Adressaat: [email-masked]
Teema: Vs: Vastus pöördumisele

Tervist!

Uuriksin vahepeal kaugele olete jõudnud juhtumi uurimise/menetlemisega.

Teema on jätkuvalt päevakorras, kus nõutakse kooli infosüsteemi
sisselogides kasutajate isiklike ressursse (e-post, telefoninumber,
nutitelefon).

Jätkuvalt leiame, et taoline isiklike ressursside kasutamise nõudmine on
ebaseaduslik.

Lisaturvalisuse tagamiseks võib soovitada nende ressursside kasutamist,
kuid NÕUDA nende kasutamist on keelatud.

Lisaks tasub mainida, et igal kodanikul on põhihariduse omandamise
kohustus ning kooli korraldada on õppetegevus, sh selliselt kui jäetakse
väljapool füüsilist koolimaja nii öelda koduseid ülesandeid.

Kahjuks ei ole võimalik kasutada kasutada MS365 ressursse väljapool
füüsilist koolimaja ilma, et kasutaja kasutaks isiklike ressursse
mitmikautentimise seadistamiseks.

Ehk neil, kes ei soovi enda isiklike ressursse kasutada, puudub võimalus
osaleda õppetegevuses väljapool koolimaja ja jäetud koduseid töid täita...

Palun proovige sellele selgust leida, sest hetkel tundub et mingisuguse
pseudoturvalisuse rakendamisel on rutakalt vastu võetud otsus, et isiklike
ressursside kasutamist võib nõuda tagajärgedeta.

Kindlasti proovin selle kohapealt selgust saada ka Haridusministeeriumilt,
et mida nemad sellest arvavad, kui KOV nõuab kooli õpilastelt isiklike
ressursside kasutamist.

Küsimuste tekkimisel võtke julgelt ühendust.

Lugupidamisega
Lennart Kits

IT-juht
+372 648 5544
[email-masked]

Informaatika ja tehnoloogia õpetaja
[email-masked]

Tallinna 21. Kool
Raua 6, Tallinn
https://21k.ee

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: kolmapäev, 20. detsember 2023 16:08
Adressaat: Lennart Kits
Teema: Vastus pöördumisele

TÄHELEPANU: Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga. Tundmatu saatja
korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument.

Pealkiri: Vastus pöördumisele

Registreerimise kuupäev: 20.12.2023

Registreerimise number: 2.1.-5/23/2740-4

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata
siit <https://www.aki.ee/et/teenused-poordumisvormid/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked]
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid
<https://www.facebook.com/pages/Andmekaitse-Inspektsioon/135347539863880>
Facebookist