Subject: Avaliku teabe seadus
From: "Jaana Hanikat" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Feb 2024 15:21:30 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovin saada infot avalike teabe seaduse tõlgenduse kohta.

Avaliku teabe seaduse § 28 lg 1 loetleb kogu info, mida teabevaldaja peab
avalikustama. Sama sätte § 29 lg 1 kohaselt peab kogu eelneva info
avaldama § 31 nimetatud teabevaldaja veebilehel.

§ 31 lg 1 sätestab, et veebilehe pidamise kohustus on Riigikogu Kantselei,
Vabariigi Presidendi Kantselei, Õiguskantsleri Kantselei, Riigikontroll,
kohtud, valitsusasutused ja avalik-õiguslikud juriidilised isikud on
kohustatud pidama teabe avalikustamiseks veebilehte.

Riigimetsa Majandamise Keskus kui riigitulundusasutus, kas peab oma
veebilehel avalikustama kogu § 28 lg 1 sätestatud teabe või võime antud
infot kajastada edasi avalikus dokumendiregistris?

Lugupidamisega

Jaana Hanikat

RMK õigus-ja hankeosakond