Subject: Selgitustaotlus omavolilise turvakaamera kohta
From: Korteriühistu Kaunase pst 51 <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jan 2024 19:08:17 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Teile Kaunase - pst 51 korteriühistu nimel, et saada nõu ja 
juhiseid seoses ühe korteriomaniku poolt omavoliliselt paigaldatud 
turvakaameraga. Kaamera asetseb korteri aknaraamil ja on suunatud 
väljapoole, meie kortermaja ees asuvale parklale. Mainitud parkla ei ole 
korteriühistu omandis, vaid kuulub Tartu linnale.

Meie poole on pöördunud mitmed korteriomanikud, väljendades muret ja 
küsimusi seoses kaamera õigusliku aluse, paigaldamise ning sellega tehtavate 
salvestuste kasutamisega. Sellega seoses soovime teada, kuidas oleks antud 
olukorras kõige asjakohasem käituda. Kas peaksime võtma ühendust otse 
kaamera paigaldanud korteriomanikuga, kaasama piirkonnapolitseiniku või 
pöörduma Teie kui järelevalveasutuse poole?

Ootame Teie nõuannet ja täname ette Teie reageerimise eest. Kui Teil on vaja 
täiendavat teavet, oleme valmis seda viivitamatult esitama.

Lugupidamisega
Jelena Danilova