Subject: Vs: Vastus pöördumisele
From: "Lennart Kits" <[email-masked]>
To: "info.aki" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Dec 2023 09:21:36 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist!

Andmetöötleja poole on pöördutud, e-kirja manusesse on lisatud Tallinna
Linnavalitsuse andmekaitsejuhi viimane vastus.

Lisan veel, et Tööinspektsiooni seisukoht on konkreetne - tööandjal on
keelatud nõuda töötajal isiklike vahendite (olenemata kas kasutus maksab
kasutaja jaoks midagi lisanduvalt) kasutamist eelneva kokkuleppeta.

Asutuse IT-juhina võin kinnitada, et konkreetsel juhul MFA ei taga
lisanduvat turvalisust selliselt nagu Tallinna Linnavalitsus seda
valetades väidab.

Ehk nõutakse süsteemi tarbeks kasutajate isiklike andmete väljastamist,
mis ei täida enda eesmärki.

Küsimuste tekkimisel võtke julgelt ühendust

Lugupidamisega
Lennart Kits

IT-juht
+372 648 5544
[email-masked]

Informaatika ja tehnoloogia õpetaja
[email-masked]

Tallinna 21. Kool
Raua 6, Tallinn
https://21k.ee

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: esmaspäev, 20. november 2023 17:10:25
Adressaat: Lennart Kits
Teema: Vastus pöördumisele

TÄHELEPANU: Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga. Tundmatu saatja
korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument.

Pealkiri: Vastus pöördumisele

Registreerimise kuupäev: 20.11.2023

Registreerimise number: 2.1.-5/23/2740-2

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata
siit <https://www.aki.ee/et/teenused-poordumisvormid/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked]
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid
<https://www.facebook.com/pages/Andmekaitse-Inspektsioon/135347539863880>
Facebookist