Subject: Isikuandmete töötlemise loa taotluse täiendamine ja andmekaitseline mõjuhinnang
From: <[email-masked]>
To: "info.aki" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Nov 2023 21:50:06 +0200

Tere

Teile on saabunud kiri Haridus- ja Teadusministeeriumist.

Pealkiri: Isikuandmete töötlemise loa taotluse täiendamine ja 
andmekaitseline mõjuhinnang

Registreerimise kuupäev: 15.11.2023
Registreerimisnumber: 1.1-10.4/23/3966-7
Teie kirja kuupäev: 01.11.2023

Kirja manuses olev dokument on digitaalselt allkirjastatud. ID-kaarti ja 
ID-kaardi lugejat antud dokumendi avamiseks vaja ei ole. Dokumendi avamiseks 
peab arvutis olema DigiDoc programm.
DigiDoc on vabavara ning selle saate alla laadida Sertifitseerimiskeskuse 
kodulehelt https://installer.id.ee/

​​Lugupid​amisega

Kristi Pentspetsialist 
(haldus- ja tehnoloogia juhtimise osakondade assisteerimine, arvete 
menetlemine)infohalduse 
valdkondHaridus- 
ja Teadusministeerium